donderdag 2 oktober 2014

Naaien voor de herfst

Deze week wordt er druk genaaid.
Tijdens een logeerpartij in Arnhem
terechtgekomen bij
de stoffenhal van Karteris in Oosterhout (Gld).


Met een karretje vol naar de kassa.

Daarnaast wordt er ook nog gebreid.
Hier wat lopende werkjes.

De sjaal uit het Olandboek.

De wedstrijd van de spingroep. 

De shawl van gesponnen en geverfde wol. 

En altijd wel een paar sokjes op de naald. 

Vrijdag ga ik mee met Alet en Eva naar de

in Rijswijk: De Broodfabriek.




2 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer lekker bezig Riet! Die stoffenhal is een goeie tip, daar zou ik ook wel eens een karretje willen vullen ;) En wat wordt je Olandsjaal prachtig, wow!!! Veel plezier op de Handwerkbeurs en groetjes aan Alet en Eva!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Riet,
    Leuk (en licht frustrerend, jemig wat brei je snel) om te zien waar je allemaal mee bezig bent :-). En de herkenning: Die Karteris zit nl ook in Barneveld en daar kom ik dus geregeld. Heel veel keus in allerlei stofjes daar!!!
    En dat Ölandboek heb ik vorige week gekocht met de breikit voor de Ölandshawl :-). Ben jij dan ook in Driebergen bij Trollenwol geweest? Leuk, leuk!
    De handwerkbeurs gaat het niet worden voor mij, wij zijn het weekend in Zeeland.
    Veel plezier en succes daar!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen